Live my life

Hej bloggy. Idag har det varit en bra dag. Skolan var ROLIG!? Efter skolan åkte jag med Rebecka och Daniella till Hagens pizza och flötade, mumsigt och mysigt. Sedan åkte jag tillbaka till stan och träffade Malin. Vi gick runt och shoppade lite och sen kom Alida. Då gick vi till Jensens och käka och bara myzte. Haha och när jag hade varit på toaletten och gick tillbaka till vårt bord snubblade jag över ett trappsteg och föll pladask till golvet. Förstår ni vad roligt!?!? Haha. Sen gick vi ut på stan en sväng och sedan for vi hemåt. Vi hade det skitbra iallafall. Jag köpte ett par brillor också. De är skitsnygga och jag har försökt ta kort med dem på i ca 20 minuter, men det gick inte så ni får leva i ovishet om hur de ser ut.
Sedan tänkte jag bara skriva någon rad om hur bra mina systrar är, för jag kom att tänka på det förut. Det finns ingen människa på jorden som jag älskar så som jag älskar dem. De är så fina vänner som alltid finns där och ställer upp och stöttar. Att jag dessutom fick en resa till London i 18 års present gör ju att jag om möjligt tycker om dem ännu mer.

JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET ATT JAG DÖR!

Nu ska jag lyssna på podcast (JAG HAR VÄNTAT HELA VECKAN!) och sen sova. Godnatt mannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0