Brons

Hej bloggy. Idag var jag pysslarnas kvinna, symaskinen var mitt sällskap hela förmiddagen. Så underbart, att sy är bland det bästa jag vet. Jag sydde två par shorts, men de är inte klara än så ni får vänta med att se dem. Sedan var jag ute på en långpromenad och resten av dagen har jag bara legat på soffan och degat. Insåg nu att jag inte har pratat (irl) med en annan människa på hela dagen. Hehe.
Har bestämt mig för att försöka sluta titta på bigbrother också. Jag ville på riktigt ta livet av mig när jag såg Rodney och Kijas frågesport. Jag fattar inte hur man kan vara så otroligt korkad?!?!?
Vill bränna upp hela big brother huset, med deltagarna i det. Skäms över att bo i samma land som dem.

Hehe, nu ska jag gå och lägga mig. Har suttit och youtubat Ed Westwicks brittiska accent hela kvällen och nu är jag söndersmält till en pöl på golvet.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0