Myzig dag

Hej bloggy. Var inte i skolan idag, det var sjukt göttigt att slippa. Riskettan var väl rätt så tråkig, men det gick. När jag kom hem lade jag mig på soffan och kollade vänner, sedan tog jag tag i mitt liv och började plugga. Och som jag pluggade! Plöjde mig igenom 6 kapitel utan paus och kände mig otroligt nöjd. Tills jag upptäckte att jag pluggat på helt fel kapitel. Då blev jag så sjukt arg och frustrerad så jag slutade och sket i att plugga på de kapitlen vi egentligen har till provet imorgon.
Så istället kom Emma och Erika och hämtade upp mig och vi åkte till Elin. Vi gjorde skitgoa toasts, åt chirre och dip och bara hade det skitmysigt.
Så sammanfattningsvis kan man säga att det var en himla bra dag.

Och på tal om det där med att prioritera. Nu när jag för en gångs skull prioriterade rätt och pluggade istället för att kolla på vänner sket det ju sig ändå. Av detta drar jag slutsatsen: Hur man än gör skiter sig allt ändå.

Yep. Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp klockan fem. SÅ TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0