Men man ser skiten med

Hej på er!
Idag har jag varit upprörd mest hela dagen, jag är så sjukt förbannad. SJUKT FÖRBANNAD!
Annars har jag inte gjort många knop. Har pluggat ungefär ingenting och det är jag sjukt stolt över. Bra jobbat Hanna!
Imorgon ska jag på riskutbildning på körskolan. Det lär ju bli precis skittråkigt, men det ska ändå bli asgött att slippa skolan. Jag orkar inte med den.

Sen så tänkte jag på det här med att prioritera. Jag är sämst på att prioritera. Eller bäst. Det är skitsvårt att bestämma sig. Jag prioriterar alltid det jag känner för mest just där och då, vilket oftast resulterar i att det kör ihop sig til lslutet. Är det rätt eller fel? Jag tycker ju förstås att jag gör rätt, jag måste ju någon gång göra det jag känner för och få leva lite. Men när jag vet att det ändå kommer köra ihop sig mot slutet, varför gör jag det då?
Jaja. Nog tjatat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0