Låt mig ta dig ut till Rissne baby

Godmorgon! Jag blev väckt av Stina klockan sju imorse och nu kan jag inte somna om. Nice.
Gårdagen var en bra dag, den började med att jag vaknade upp ur världens bästa dröm. Drömde att jag var ihop med Chuck Bass! Åh, jag ville aldrig vakna. Sedan for jag till skolan iallafall och efter skolan åkte vi till Max och mölade, så göttigt!
Sedan tog jag tåget till Alingsås där Mamma, Stina och Elin var och vi gick på stan lite och sen var vi och fikade på ett skitmysigt café. Sedan åkte vi direkt hem till mormis.

Idag är det tänkt att jag och Mallan ska träna, hehe. Vi får väl se hur det går, med tanke på hur det slutade förra gången vi skulle träna då vi gick till affären och köpte godis istället. Haha!

Nåväl. Nu börjar jag känna mig lite trötter igen, så jag ska återgå till sleepmode.
Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0