Hej alla fanz

Hej bloggy. Jag har varit vaken sen klockan 9, men har fortfarande inte gått ur sängen. Imorgon börjar skolan och jag har sån ångest så det finns inte. Vill bara somna och aldrig vakna igen. Jaja, dagen igår var tip top. Började med fika i stan med finfina tjejer, sen blev det lite second hand shopping och sedan bar det av hemåt. På kvällen åkte vi hem till Elin och lagade taco och åt chirre och hade det skitmysigt.

Jag orkar inte att min plånka är borta heller. Speciellt för att mitt leg låg där i, och snart när jag fyller arton och ska gå ut tänker jag då rakt inte visa mitt svinfula pass. Seriöst, det är så fult att till och med passkontrolanten på flygplatsen skrattade. ÅH, SÅ MYCKET ÅNGEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0