Hej 2012!

Mitt nyårsfirande var galet, haha så random och konstigt, men ändå kul. Vi började hos Alida där vi gjorde tre-rätters gomiddag, och hade det väldigt festligt. Sedan åkte vi till Vara till en fest (tack tic) med sjukt mycket folk och allt var bara väldigt random, haha. När klockan närmade sig tolv gick vi fram till torget och jag och Alida var forever alone på tolvslaget, stod helt själva och mobbade, haha. Sen gick vi tillbaka till festen, men efter en kort stund när Mallan och Alida åkt hem gick jag med Oscar till torsvallen där vi dansade och skakade rumpa tills skjutsen gick hem, väl hemma så gick jag, Oscar och Jacob in till Oscar och tog fram en bytta glass och tre skedar och satt och tjötade tills klockan blev över fem och jag var så trött att ögonlocken föll ner. Då följde killarna mig de 100 metrarna jag har hem och jag stupade i sängen. Det var mitt nyår det, och nu kan världens bästa 2012 börja! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0