Onsdag som in i helvete

Helluuu!
Idag har jag varit i skolan och det sög. Gick runt och whinade hela dagen.
Sedan jag kom hem har jag tittat på Top Model, How I met your mother, Project runway och big brother förstås. Har inte pluggat ett jota alltså. Och nu ska jag gå till mormor och äta pannkakor, weho!
Sen sitter jag och kollar resor till London i maj, jag har ett sånt extremt sjukt London-sug så jag tror jag dör. Måste dit på direkten, är det någon som vill följa med?

En gång i London, står på oxford street och hänger lite världsvant.

Nu måste jag skynda mig till mormis! HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: malin

jaaag vill!

2012-02-22 @ 21:53:44
URL: http://malinlocation.bloggplatsen.se/
Postat av: Alida

jag meeeed, vi drar!

2012-02-23 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0