Ris och ros, smek och pisk, hiss och diss

Saker som jag verkligen irriterar mig på:
1. Veckorevyn. En tidning fylld med endast helt urusel journalistik. Seriöst, det går inte att hitta ett enda vettigt reportage i den tidningen. De har även sjukt dåliga stylister då alla modeller i modereportagen är klädda som fågelskrämmor.
2. Modelljakten. Såg halva första avsnittet förut och måste säga att det var det B:igaste programmet jag någonsin sett. Och Kenzas och Andreas Wiljks "skådespeleri"!? och liksom VEM hänger sina kläder i garderoben i hotellrummet när man bara är där en natt!? Nä fy vad dåligt!
3. Folk i Onepiece på stan. Hur kan man utsätta omgivningen för något så fult som en onepiece? Jag kan förstå att onepice är hur skön som helst, och jag skulle själv inte tacka nej till en (mysarN vettu), men man går inte utanför hemmet i en sådan. Det gör man bara inte.
4. Alexander Bard. Han är så fruktansvärt elak hela tiden. Elakingar är det värsta som finns.
Saker som jag tycker om:
1. Snällisar. Det finns inget bättre än människor som är snälla och trevliga.
2. Min filt.
3. Morgonpasset i p3. Sjukt kul. Älskar att lyssna på't när jag är på väg till skolan, det gör dagen så himla bra att börja med ett riktigt skratt.
4. Hanapee. Världens bästa bloggy.

Annars har dagen varit bra, efter skolan var jag och pappi och övningskörde och det gick bra.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0