Dagen i youtubeklipp

Dagen har varit världsnice!
Började den med att äta upp kvarblivet godis sen i fredags och slutet av vänner, så sorgligt.


Sedan kom Emma och Erika hit och hängde lite, sedan gick de hem och jag och Stini lagade mat.
Efter maten gick jag och Stini till Emma och Erika och kollade på Vänner och sedan The notebook. Alltså den filmen!? Hade nästan glömt hur bra den var. Den måste ju vara den bästa filmen någonsin. Så fin att jag dör.
Här är den bästa scenen:

*DÖR*
Jaja, vi tog en paus i The notebook och for till donken för lite krubb, och det kittlade skönt i kistan vill jag lova! Sedan åkte vi hem till oss och såg färdigt på filmen, sedan taggade vi idol med lite gamla idol-godingar.


HEYDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0