Tuesday - two day

Hej bloggen!
Idag efter skolan träffade jag mammi, vi gick och köpte en present till lill-spanjoren min och sedan gick vi och åt på deli and coffee. Det var skitgott, förutom att jag fick sjuuuukt mycket fetaost i min sallad. Sjukt mycket verkligen, det var så mycket att det blev äckligt och jag fick kväljningar. Tror inte att jag tycker om fetaost längre. Efter salladen gick vi till forex och växlade pengar och sedan bar det av hemåt. Väl hemma hade min bästa syster Stina köpt glass, glass med chokladkross. Jag bara mölade. Så. Gott.
Sedan har jag mest bara gått omkring och funderat på vad jag ska packa med mig till Barca. Obs: bara funderat, har inte ens börjat packa än. Men det är ju en dag imorgon också. Nu ska jag läsa min Harry Potter bok ( som jag för övrigt tappade bort i somras (jag vet, omöjligt att tappa bort en fem-kilos hp-bok, tänker ni) och hittade igår!) och sedan sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0