Hej

Har haft en skitbra helg. Fredags var bäst, och jag har de finaste vännerna på jorden!
Igår var jag och kollade på fotboll och sedan kom Ponte hit och vi bara hade det hur mysigt som helst. Idag när mannen åkt hem satte jag mig och försökte plugga matte, men det gick sjukt dåligt. Jag orkar verkligen inte och jag fattar inte hur jag ska klara provet på onsdag. Har tjurat typ hela dagen på grund av matten.
Nu ligger jag i min säng och chattar med min bästis. Jag saknar henne sjukt mycket!



Imorgon har jag sovmorgon till 10. Hur nice?!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du e braaa!!!!!! Men vi har sovmrogn tills 12! ;:D:D:D

2011-10-02 @ 21:32:04
URL: http://daniellarebeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0