Bara motgångar

Har gått och blivit väldigt självdestruktiv sedan vi hördes sist. Just nu känner jag bara att allting suger. Jag har svårt att hitta anledningar till att kliva upp ur sängen på mornarna, JAG som annars hoppar sjungandes upp ur sängen klockan fem varje morgon.
Med detta vill jag säga att jag ska försöka börja se livet från den ljusa sidan igen. Imorgon ska jag vakna med ett leende på läpparna och när jag tittar mig i spegeln ska jag inte se en ful tjockis, jag ska se den mest fantastiska människan i världen - mig själv!

Nu till något annat. Jag har världens ondaste finne på lill-hakan. På insidan av hakan/läppen har jag världens ondaste blåsa.
Det leder till extrem hak-värk.
Annars har jag inte gjort alls mycket idag, bara suttit och skrivit och skrivit på svenskan, och det bästa av allt: Den blev klar! Typ första gången ever som jag faktiskt drog tummen ur röven (synonym till det uttrycket tack!?) och gjorde allt direkt, utan att gå till mamma och gnälla, eller kolla facebook, eller allt annat.
Sedan var jag ute på en promenad, en lång en. Den var så lång att jag hann tänka lite för mycket.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0