what's up!

Hej på er! undrar ni vart jag hållt hus? då ska jag berätta från början. I helgen började jag få väldigt ont i svanskotan/ryggslutet, tyckte att det gjorde lite ont att sitta osv. men eftersom jag är så hård tänkte jag inte så mycket på det. I måndags började det göra svinont och framåt kvällen hade det utvecklats någon form av böld/cysta i ryggslutet och det gjorde sjukt ont. Under natten till tisdag gjorde det så ont att jag inte kunde göra något annat än att ligga på mage och grina. Det var typ den värsta smärtan jag någonsin upplevt! Igår morse ringde mama till vårdcentralen, så jag fick åka dit och de kollade på bölden och skrev en remiss till sjukan i Lidköping så jag skulle få operera bort bölden. Vi åkte till Lisch och fick vänta på akuten i några timmar, sedan gick vi till operationen och jag opererades osv. Nu ligger jag här hemma i min säng och har lite ont och mår lite yrt.
Tycker att det är sjukt jobbigt att jag missar skolan bara, detta är ju typ den viktigaste veckan ever! Fast samtidigt hade jag tur att det hände just nu och inte i New York eller över jul.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: malin

min stackars lilla hanna! se till att krya på dig nu! massa pussar <3

2011-11-23 @ 22:27:06
URL: http://malinlocation.bloggplatsen.se/
Postat av: hanna

å hannipanni! krya på dig gumman! saknar dig :( <3

2011-11-24 @ 18:54:14
URL: http://hannaelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0