Untouchable

Idag hade vi vårt sista matteprov ever. Inte. Men det sista matteprovet för i år, det är ganska svårt att säga hur det gick, sådär helt enkelt.
När jag kom hem lade jag mig i sängen och skulle lyssna på Schulman på radio1. Somnar såklart. När mamma ropar på mig tre timmar senare vaknar jag och tror att det är morgon och att jag har försovit mig. Så jag flyger upp ur sängen, råkar putta ner datorn från sängkanten så att den landar på en tallrik som står precis under sängen och går i tusen bitar. Inte förän jag sprungit ner för trappan inser jag att klockan bara är sju. Bra jobbat!

Annars har väl dagen varit sådär. Har inte riktigt varit på humör för någonting.
Jag köpte en bikini efter skolan också. Är ganska nöjd, då jag har letat efter en bikini sedan januari, men inte hittat någon pga ser ut som ett fetto. Okej att jag är ett fetto, men jag behöver ju inte se ut som ett. Men denna satt helt okej. Bla bla bla bla.

Slutar med ett citat från världens bästa Hanna: "Man blir inte längre av att trycka ner andra".

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0