Ta mig till kärlek, ta mig till dans

Jag är en sån o-kvällsmänniska.
Liksom, klockan är 22 på en lördagkväll och vad gör jag? Går och lägger mig. Känns som om mina drömmar om sena sommarkvällar med fina människor går lite snett när jag vill sova innan kvällen ens börjat.
Jaja.
Igår var jag hos Pontus. Han var lika fin och mysig som alltid. Hur kan en människa vara så bra?!
I eftermiddags var vi på kalas hos Viggo. Ikväll har jag sett Håkan-konserten från cirkus på tvn och det var sjukt jävla bra! nu längtar jag ÄNNU mer till lördag, om det nu är möjligt.
För övrigt har jag fått dille på ost och kex. Har mölat ost och kex hela kvällen. Hej 50+ Hanna!
Nu ska jag som sagt sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0