Skitdag

Imorse försov jag mig, och jag hann inte äta någon frukost för att jag inte kunde bestämma vad jag skulle ha på mig. När jag kommer till Vårgårda ser jag att tåget är över en timme försenat, så där får jag sitta och vänta. Men bara en halvtimme för sedan kom nästa tåg, med sjukt mycket folk på.
Framme i Götet tog jag vagnen till idrotten, och min klass har sprungit iväg för länge sedan, så där får jag sitta och vänta.
Nu har vi datorkunskap och vi ska montera en dator, jag är sjukt sur för att det är så onödigt och jag fattar ingenting. Att en viss person med dålig aura sitter och skrattar och talar om för mig hur dum i huvudet jag är gör det hela mycket bättre!
Mina ögon kliar sjukt mycket och min nos bara rinner. ÅH!

/Tjej på dåligt humör


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha du är så sjukt bra! jag gillar dej

2011-05-12 @ 14:04:35
URL: http://hannaalexandersson.myshowroom.se
Postat av: Stina

1 av 5 mars planets?

2011-05-12 @ 16:19:27
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0