He Ha Hi Ho

Körningen gick ganska bra. Jag körde inte i diket eller in i något, bara det är ju bra.
Mamma whineade bara lite när jag fick ungefär 500 kärringstopp på rad, men sedan fattade jag detdär med dragläge och sådant. Men det är ju inte så lätt när hon säger trampa UR kopplingen istället för NER.
Lovar att jag kommer ha träningsverk i mitt vänstra ben imorgon, kopplingsbenet. Man får ju ta i skitmycket för att det ska hända något.
Jaja, det är ungefär allt jag har hunnit med idag. Något matteplugg eller solarium blev det inte.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah döör, träningsvärk i benet, jotack

2011-05-05 @ 22:20:41
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0