Häll ut havet ända bort till horisonten

Nu har jag kollat alldeles för mycket Prison Break och pluggat alldeles för lite matte. Ingen matte för att vara exakt.
Förut trillade det ner ett litet mail från Mallan i min inkorg. Jag blev så himla glad!
Jag saknar min bästis så mycket. Vi har aldrig varit ifrån varandra så här länge någonsin under hela tiden vi har känt varandra, och jag håller på att typ dö efter en vecka. Hur ska jag klara sju till?


Nu ska jag titta på ett till avsnitt PB och sen SKA jag plugga matte. SKA!


Kommentarer
Postat av: felicia

aw, men sju veckor går fort! Shit, och det är bara fyra veckor kvar till sommarlovet och då har du ju bara tre veckor kvar! wihooooo

Ses imorgon finaste du <3

2011-05-15 @ 22:38:56
URL: http://feeliciasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0