gnägg

Hello!
Efter skolan åkte jag direkt hem till Malan,  vi gick och solade och sedan liksom fastnade jag där och kom hem alldeles nyss. Vi har bara hängt och ätit glass. I mängder.
Vi skypade lite också och fick se våra pojkvänners, som befinner sig i spanien, och deras nysnaggade huvuden. Ack säger jag bara. Pontan som var nyklippt och allt. Pojkar alltså.
När jag åkte hem på min räsermoppe såg jag en polisbil vid vägkanten. FÖRSTÅ PANIKEN NÄR JAG INSER ATT JAG KÖR I 60!? FortkörarN.
Som tur var letade de nog inte efter mig, jag susade förbi utan minsta reaktion från de farliga poliserna.
Men ändå, förstå paniken!

Så någon naturkunskap har jag inte hunnit med. Tur det.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0