44 frågor

Jag har verkligen ingenting att blogga om, så här kommer en lista jag snodde från Linnéa.
FET INTRESSEPIL ---------------->

1. Det första du tvättar i duschen? – Håret
2. Gillar du kaffe? – ja
3. Hur mår du just NU? - fint som snus
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? – Personen jag är hejdlöst kär i slutar på s
5. Berätta om din senaste dröm – det var någonting med cement, sen minns jag inte mer
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? – nej 
7. Vad vill du ha just nu? – Sommarlov!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? – inte vad jag vet
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – BITER!  
10. Använder du smileysar? – det beror på, oftast inte 
11. Har du träffat någon kändis? – ja!
12. Gillar du keso? – nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Man måste dö några gånger innan man kan leva - Håkis
14. Hur många länder har du besökt? - 9 tror jag
15. Är dina föräldrar stränga? - nja
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - tror inte det
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - nej  
18. Brukar du hyra film? - inte så ofta
19. Var kommer du vara på Lördag? - I slottsskogen (!!!!!!!!!!!!)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? ja
22. Vad åt du till lunch ? - Fisk (n) 
23. Har du lockigt hår? - nej  
24. När grät du senast? - I lördags tror jag
25. Har du gått in i en vägg någon gång? - nej  
26. Favoritårstid? - SOMMMAR
27. Vem höll du senast i handen? - Ponte
28. Sover du med TVn på? - nej
29. Tycker du att du är gammal? - nej
30. Är du mörkrädd? - nej
31. Gillar du ditt liv just nu? - ibland, ibland inte.  
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - inte sedan jag var typ 5 
33. Har du bra syn? - sådär
34. Var är dina föräldrar just nu? - Pappa tränar, mamma jobbar 
35. Vad har du på dig just nu? - mjukisbrallor och jeansskjorta (fashion bor här ja) 
36. Vad var det senaste du köpte? torrschampo 
37. Hatar du mer än 3 pers? - ja
38. Använder du sushipinnar? - nej
40. Äger du ett vapen? - har 100 under sängen 
41. Gillar du ditt hår? - ja
42. Gillar du dig själv? - ja, jag älskar mig själv 
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - mamma tror jag 
44. Hur ofta använder du MSN? -ca 0 dagar i veckan

Ps. Fysikprovet gick dåligt. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0