wasted days you've come to pass

Det enda denhär bloggen handlar om just nu är plugg och om hur mycket jag längtar till våren och sommaren.

Men jag bara måste skriva det igen. Jag längtar så sjukt mycket till våren och sommaren. Jag tror inte att det finns någon som längtar så mycket som jag.
Jag längtar så efter kläderna, conversen och hatten! Att klä sig snyggt på vintern är en konst jag inte bemästrar.
Och jag längtar efter brädan! Min älskade bräda. Jag längtar efter kvällssolen, och jag längtar efter att sitta på altanen och äta grillad korv. Jag längtar efter hänget på badet, både de regninga och soliga dagarna. Jag längtar lite efter min moped. Jag längtar efter björboholm och båten, och hallonen! Jag längtar efter löv på träden, och jag längtar efter den speciella lukten på regnet på sommaren.
Börjar det bli tjatigt?
Men jag längtar så sjukt mycket att jag knappt kan förstå det själv. Jag är fruktansvärt trött på vinter och snö. Mest trött på kylan. Hatar vinter.

Idag har det varit härlig sol hela dagen och jag har inte kunnat gå ut för att njuta på grund av min sjuka. Det är jobbigt att vara sjuk. Fruktansvärt jobbigt. Mest troligt kan jag inte gå till skolan imorgon heller, då missar jag ett prov som jag verkligen MÅSTE få gjort. *Livet är skit*

hejdå

UPDATE Glömde nästan bort det viktigaste av allt som jag saknar med sommaren. Danska Paradise Hotel. Vad är en sommar utan det? åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0