no more no more no more

HEJ ALLA FAAAAAANZ!
Missförstå inte det förra inlägget, jag ska inte sluta blogga. Jag ska sluta skriva äckligt dåliga osammanhängande blogginlägg och istället inte skriva något. Men när jag tänker efter handlar nästan alla mina blogginlägg om ingenting. Heh, oooups.
Jag är så sjukt stressad. När jag såg på halv åtta hos mig förut kom jag på mig själv med att fräsa "MEN SKYNDA DÅ!" till killen som lagade mat (han var skitseg!). Jag springer till toaletten, är helt stress-skakig i händerna och blev anfådd när jag skrev ner spanskaglosorna. Varför är jag så stressad för? Kanske för att jag har en miljon läxor som måste göras och massor med annat som ska fixas.

Längtar till fredag så mycket att jag dör.


Kommentarer
Postat av: Stina

N to the Ö to the R to the D

2011-03-16 @ 21:58:40
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0