jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut

Hej!
Idag har vi bara dansat, dansat, dansat och dansat! Och allt blir så jäkla grymt!
När jag kom hem från staden och skolan gjorde jag spanskaläxan (!) och sedan gick jag till mormor. Vi åt pannkisar och tittade på halv 8 hos mig som vanligt. Så mysigt! Vi såg på Sveriges mästerkock också. Alltså jag tål inte det programet. Det är förvisso ganska underhållande, men när juryn smakar på deltagarnas mat dör jag! Varför måste de ha micken på när de sitter där och smaskar? Vem vill höra smask i tvn? Smask är bland det värsta jag vet. Idag på tåget var det en kvinna som åt chips och smaskade så hela vagnen hörde. Hon störde min powernap. USCH!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha du ska höra mig och Marie när vi sitter här och äter glass ;)

2011-03-10 @ 13:46:21
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0