going bananas

Nu har jag en pluggpaus, jag är klar med första världskriget. Ryska revolutionen väntar, *dör*.
Hatar ryska revolutionen!
Jag vill att mamma ska komma hem så att jag kan lipa lite i hennes famn och gnälla över att jag inte kan någonting, då känns allt bättre, men hon är och handlar en hemlig grej på ett hemligt ställe sade hon när jag ringde. Hon är så himla diskret när det gäller födelsedagspresenter och sådant.

Ska vi prata om något roligare?
Kolla mitt awesomiga nagellack!

*gult*

jajaja, hejdå

Kommentarer
Postat av: Frillan prillan

hahahaha! diskret mamma du har du! men.. du ska inte gråta! om det hjälper kan jag inte något heller.. ryska revolutionen kan vara det tråkigaste jag läst om på länge... eller aa, jag har ju inte ens läst klart det än! Aja.. god fortsättning med pluggandet får man väl säga nu då haha^^

Pussaaaaa

2011-03-10 @ 21:02:00
URL: http://feeliciasofia.blogg.se/
Postat av: Stina

Men vad fiint!! Vartifrån är det?????

2011-03-11 @ 20:44:01
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0