En förlorad sjuttonåring

Ja, nu ska jag berätta om dagen.
Skoldagen gick ganska snabbt, jag lärde mig PQ-formen och att 50 + 50 = 98. Historieprovet gick sådär, kunde gått bättre.
Efter skolan skulle jag och Daniella gå och fika, och det är nu det roliga börjar! Jag satte mig och väntade när hon gick på dass, då kom de andra tjejorna och kidnappade mig. Vi åkte först till Hard Rock Café och åt jäättegoda hamburgare, och sedan en jäättegod efterrätt. Efter det åkte vi till stadsbiblioteket, och sedan till en godisaffär. Där träffade vi ingen mindre än Ingvar Odsberg! *dör*. Vi (jag) var ju såklart tvugna att ta ett kort, så vänta bara på fab bilder på mig och Ingvar! När starstrucken gått över lite åkte vi till himmelen. 4-gott alltså. Efter 4-gott åkte vi till bion och såg en film, American broe.
Nä, egentligen hette den Adjustment Bureau och den var ganska bra faktiskt!
Kvällen slutade på donken innan jag for hem till mitt kära Jonslund.
Mina tjejer är världens bästa! TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK! ♥

puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Coolt coolt coolt (Y) Du kan aldrig gissa vad jag gjort!!

2011-03-13 @ 02:13:48
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0