dommedagen är nära

Föresten, jag fyller sjutton (17) på lördag. Vill inte.
Alla tror att man är stor när man är sjutton och allt fler och högre kravs ställs på en, man förväntas ta eget ansvar och agera vuxet i svåra situationer, fast egentligen är man en bara en liten vilsen tonåring.
Samtidigt tycker alla att man är så liten. Sjutton, pfff! Alla tycker att en liten osoftisikerad sjuttonåring kan ingen förlita sig och lägga ansvar på, fast man egentligen är nästan vuxen och mogen att börja livet.

Har ångest, också för att jag fyller på en lördag. Jag förväntas vilja göra något storslaget för att fira min sjuttonårsdag, när allt jag egentligen vill är att ligga under täcket och åma mig. Kanske möjligtvis med mannen bredvid.

Sjutton suger!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hey dom spelar in Glamourama igen, på riktigt!! :D Forni sa det i en intervju :DDDD

2011-03-10 @ 13:47:18
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0