Vår för hjärter dam

Dagens dag har varit riktigt nice.
Den började med simskolan som gick skitbra, sedan åkte vi hem och somnade på soffan i ungefär tre timmar. Efter det var det dags för kladdis-bak och sedan for vi till badet en stund. Senare kom Emma hit och vi kollade på ph och avnjöt den superdelikata kladdisen. Runt 21 kom vi på att vi skulle börja med geocaching, så vi gav oss iväg direkt. Det var hur kul som helst. Bortsett från att vi inte hittade en enda cacher gick det fint.
Geocaching ska bli vår nya sommar-sysselsättning.
När jag kom hem bestämde jag mig för att borsta håret, för det hade inte gjorts sedan i onsdags, och det var mycket välbehövligt kan man säga.
Föresten längtar jag sjukt mycket till den 15 juli. Men samtidigt är jag lite ledsen och sentimental över att allt är slut. Förut blev jag helt tårögd när jag kom att tänka på alla som kommer att dö i den nya filmen. Så sorgligt.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0