8 juni

Hello! vill ni höra om min fartfyllda och händelserika dag?
Jag steg upp klockan fem, åkte till Göteborg och skolan och hade kemiprov. Det gick sjukt dåligt.
Efter provet gick jag och tjejerna till donken *stammisar*, sedan for vi till Skatås där vi hade klasskamp. Hehe, vår klass sög ju förstås (fast tjejerna är bäst i dragkamp!) och kom ALLRA sist av ca 15 klasser.
Efter sk8ås åkte jag hem och chillade en stund på soffan, och åt cupcakes som Stina och Maria bakat. Sedan gick jag och Stina till Emma och vi for till N-bridge och handlade snask. Sedan åkte vi hem och kollade på danska ph.
Nu sitter jag här och mölar snask och inte pluggar.
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0