Kliarn'

Visst är bland det bästa som finns att klia tillbaka när något kliar?
Mina myggbettsfyllda ben kliar som fasiken, och shiiit vad skönt det är att klia tillbaka. *klia, klia, klia*
Mindre nice är ju att hela jag kliar hela tiden. Älskar verkligen pollenallergi. Not.
Vill bara ta två skedar och lägga över ögonen pga det kliar så mycket. Skulle vara gött att lägga en i näsan och en i halsen också för den delen.
Jaja, nu är klockan alldeles för mycket för mig som ska till skolan imorgon. Fast gött är ju ändå att jag har sovmorgon till 9.00.
Sedan måste jag ta tag i det här med bloggandet också, det har ju varit näst intill obefintligt den senaste veckan.
Godnatt fanzzz!

Kommentarer
Postat av: Brännboll

Läs min kommentar på ditt förra blogginlägg.

2011-06-13 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0