Inte min dag en dag som idag idag idag idag

Hellou!
Jag är sjukt trött efter en hård dag på jobbet, med livräddning och allt. När jag kom hem och skulle äta tappade jag ett helt glas mjölk, ungefär två centimeter från datorn. Lite tur i oturen.
Sedan när jag skulle hämta en burk med köttfärssås ur kylen som Stina skulle ha tappar jag den i golvet så att allt innehåll bara flyger ut över hela köksgolvet. När jag kokade pasta till Stinas köttfärssås lyfte jag på kastrullocket, men det var brännhett så att jag tappade det på min fot och brände mig ännumer. Av detta drar jag slutsatsen att händerna blir helt förslappade av livräddning.
Nu ska jag åka till badet och ge Stina mat. Hoppas att jag inte trillar av cykeln.

Föresten är jag farligt avundsjuk på alla som ska på peace and love. Fy.


Kommentarer
Postat av: danniiiiiiii

HAHAHAA tabbe barn <3 saknar dig vi måste ses snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-28 @ 08:42:12
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0