DEN SJUNDE JULY

Idag är min första lediga dag på tusen år. Det är skitgött att vara ledig från jobbet.
Nu är simskolan slut, och jag är skitstolt över alla mina fina barn. Speciellt Theo som doppade huvudet igår!
Den stora frågan är ju vad man ska hitta på en ledig dag som idag idag idag idag. Mest troligt åker jag ner till badet och simmar några hundra meter. Simmning har blivit min nya grej alltså.
Föresten, jag har ju inte berättat för er att jag fått jobb! Ja, vecka trettio (30) ska jag jobba och slita med att städa maskiner på Dahréntråd. Kult.

Igår efter simskoleavslutningen åkte jag, Jonas och Joel till Malin. Där var Viktor och Glenn också. Det var mycket trevligt och mysigt. Vi satt på Malins altan och bara pratade om livet. Det var fint. 
Nu ska jag käka frulle. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0