Shut the fuck up and let me bask in the glory of being me

Idag står det inte mycket på schemat.
Pappsen och jag ska äta oxfilé till lunch, för att festa till det lite när mammsen inte är hemma.
Sedan ska jag nog en sväng till Pontus och umgås lite.
Jag har bestämt att börja läsa HP igen, men jag vet inte riktigt vilken bok jag ska ta... Det blir nog fyran.
Harry Potter är det bästa som finns.

Igår var jag på kalas hos Luther. Det bjöds på världens godaste tårta och sen kollade vi på John Tucker must die. Inte så kul film.
Inatt såg jag klart på Sex and the city, är det bara jag eller är det omöjligt att inte bli lite lipig de sista två avsnitten?
I ♥ SATC

x


Kommentarer
Postat av: Stina

Näe vad fuskigt med oxfile!!

Jag vet I love satc mer än vad jag älskar min familj crazy Johan palm-fan-style

2011-01-09 @ 20:29:37
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Hanna

HAHA!

2011-01-09 @ 22:12:48
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0