SATC, Filip&Fredrk och Kladdkaka

Nu sitter jag och kollar på Sex And The City och är lite lite arg över att vi inte har några tv-kanaler. Jag vill SÅ se Filip och Fredriks årskrönika på kanal 5.
Vilken tur att Parisa och Frans Livetweetar, jag fick se att årets turk blev körkortsturken, najs!

Åter till SATC, snart är jag på avsnittet där Harry och Charlotte gifter sig. Min favorit!
Och jag stör mig så på Berger, jag kan inte förstå de tjejer som hejar på honom. Jag är team Big.

Förut var jag och mammsen i Alingsås och jag fick köpt lite grejer, bland annat ett par tights som jag efter bara några timmar kan kalla mina livskamrater. GAAAAAAH vad de är sköna!
Mamma impulsköpte en mobil, och nu är hon i extas, det låter ungefär: Men guuuuud! jag kan ju logga in på facebook!"

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hatar också Berger!

Men daa koppla in hdmi-kabeln och kolla via kanal5 play (Y)

2011-01-06 @ 17:00:53
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0