Jag hatar inte kemi, jag hatar terminsprovet

Här pluggas det kemi för fulla muggar vill jag skriva, men det är ju fel att ljuga.
Jag är inte så kry och vill bara lägga mig under täcket och somna, och när jag vaknar ska det vara fredag och det äckliga provet är gjort.
Jag har spelat Seterra den mesta delen av kvällen, nu är jag köng på alla länder i hela världen typ.
Jag har faktiskt pluggat lite kemi, så lite duktig känner jag mig faktiskt.
Just nu håller jag på och jobbar med en lista som är så. jävla. legendarisk. Det är nog den bästa listan jag någonson gjort. Spotifylistor är mitt liv, JA.
Och så är jag dööösugen på kladdkaka, det har jag vart ända sen i fredags när Bobbie hade bakat kladdkaka till hela klassen, och jag har ÄNNU inte åtgärdat problemet. Men jag tror att jag ska fixa det imorgon. Hehe, vad hände med att vara nyttig? Att börja veckan på 4-gott är nog inte det bästa sättet...

jaja, åter till Seterra eller kemi, vad jag väljer syns på provet på fredag.
poz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0