Hey Fredag

Hey bloggyblogg!
Det händer inte mycket här, därav den extremt dåliga uppdateringen.

Jag har blivit befallen att blogga men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om...
Kan göra en lista, (loooove listor i alla former!)

1. Carl Philip
Gaaaaah vad snygg han är!
2. Matte
På måndag börjar skolan och jag har inte gjort ett mattetal på hela lovet. Jag börjar få lite panik.
3. Skolan
Jag längtar så till måndag och skolan! Det ska bli ett sant nöje att träffa alla undebaringar igen, som jag inte träffat på hela lovet!
4. Aleksandr Petrowski
Jag gillar inte honom, bara förstör Carries liv. Uh!
5. Alexander Skarsgård
Han får mitt kärlekskranka hjärta att slå några extra slag i minuten. typ. Nä, men han är ju bara för snygg för att vara sann.

Så det får räcka. Puss

Kommentarer
Postat av: DANNEBANNE

taaackar för bloggandet hihih nu fick jag lite läsning såhär på kvällskvisten :P åååå jag har femmans nakna rumpa i min tidning HAHA åå kmr du ihåg på matten när vi dregglade över den bilden ... hahaaha men gud de va typ ett halvår sen så du kmr säkert inte ihåg! heeheh åå vad jag saknar dej super mega mycket ! du ska få en BAMSE kram på måndag!! sicken tur du har vaaa! :P ooo jag har typ skrivit en heel roman nu men jaaajaaa ! puuussaaa <3

2011-01-07 @ 23:31:21
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha vad händelserikt ditt liv verkar vara!

Iallafall

1. OM han är, hade nästan glömt av det för en sekund!

2. Men gör lite då, hur svårt kan det vara?

3. Haha NÖRD!

4. Hatar Alexandr!

5. WORD. Jag dööööööör!

2011-01-08 @ 12:14:42
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0