ägig söndag

Dagen har varit hur bra som helst.
Åt cheezballs till frukost och var ensam hemma hela förmiddagen, som gick åt att glo på dumburken.
Sedan åkte jag till min fina fina Pontus som hade rakat av sig skägget. Vi bara hängde och hade det hur mysigt som helst.
Jag kom hem nyss, och när jag beställde taxin fick jag höra att den numera går 20 över. HUR NAJS?
Nu lyssnar jag på Lasse och längtar efter/saknar Stina.
Luktar lite på din tröja som du glömde hemma, den luktar dig.
Nu skulle det ju passa ASBRA med en bild, eller hur? Men nä, jag har inte lagt in några bilder, så tyvärr!

Jag ska somna snart och lyssna på Filip och Fredriks podcast, den är yndig och skitbra att somna till, LÄNK.


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så gullig du! <3 Kvittar att du gillar den jag vill ha den här i London iallafall! Men jag kan skicka med en annan hem till dig

2011-01-31 @ 11:58:54
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0