vi två sjutton år

Svenskan känns så himla jobbig och svår. Ännu värre känns det när jag fattar att den aldrig kommer hinna bli klar imorgon och därför måste skriva som en idiot nu ikväll.
Så varför skriver jag inte? VAAAAA?
Jo, för att jag tänker på så mycket annat som är roligare. På min Pontus som jag saknar så mycket att jag dör. På Stina som jag, tro det eller ej, saknar ännu mer.
Tittar på min kompass, åh så fin den är!

Börjar klura lite på min önskelista också.. Jag fyller ju år snart ffs!
Funderar på att önska mig en Iphone så att jag kan spela Unblock me 24/7.

Jag vill egentligen inte fylla sjutton (17). Känns som om sjutton (17) är en sugig ålder.

Nä, jag får väl återgå till den sugiga svenskan. Sugig sugig sugig sugig sugig.

Kommentarer
Postat av: Stina

ÅHH Kompassen den är så snygg!! Jag vill ha en likadan!

Jag saaknar dig meeeeeeeed! KOM HIT FFS!!!!!

Skriv en önskelista och skicka till mig så jag vet vad du önskar

2011-02-09 @ 21:21:56
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0