singing in the rain


Är inte mina nya brillor dösnygga så säg!

Nu är jag hemkommen från Habo och Linnéa. Vi har som vanligt har vi mest ätit godis och degat. Vi hann med 2 säsonger av vänner och säsong 1 av solsidan. Vi åkte till Jönköping också och åt mcflurry.

Snart kommer mannen hit och avnjuter lite våfflor som jag snart ska tillaga.
Och jag börjar få sjuk ångest för skolan, jag har inte pluggat ett endaste mattetal, inte naturkunskap eller kemi heller. Uuuh. Men det ska ju bli superkul att träffa mina classm8s igen, så lite glad är jag att lovet är slut.

Och föresten, HUR BRA ÄR INTE DENNA?
Jag <3 glee

Kommentarer
Postat av: Stina

SNÖGGA!! Och glee är bäst! :D

2011-02-20 @ 23:47:04
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0