repetition är kunskapens moder, tjat tjat tjat

Jag är en fegis.
Min första tanke när jag vaknade i morse var: PROV!
Jag fick panik, började hyperventilera och dog typ. Så jag lade mig i sängen och bestämde mig för att inte gå till skolan. Så fegt!
Jag känner mig så uppgiven sedan matteprovet igår, och två sjukt dåliga prov på rad skulle ju inte kännas jättebra direkt.
Men det känns faktiskt inte bättre att vara hemma heller, mår lika dåligt över nk-provet ändå.
Jag säger det igen, JAG ÄR EN FEGIS!

Och förlåt mig mina underbara classm8s att jag inte kom till gympan idag och dansade, förlåt, förlåt, förlåt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

saknade dej idag hanna, hehe (a)<3

2011-02-24 @ 20:38:48
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0