Malmö vi sa, malmö det var

Ja, imorgon klockan 6.45 åker jag och mor till Malmö. Vi kommer hem klockan 22 ungefär på tisdag och klockan 05.00 på onsdag går bussen mot hovfjället (eller horfjällöt skulle jag egentligen vilja säga, har blivit så franzy av mig). Fullspäckat schema alltså.

Ikväll har varit awesome. Jag, Malin, Alida, Joel, Viktor och Glenn var hemma hos Malin och hade spelkväll. Vi började med biljard och jag som annars brukar suga vann över Alida. Sedan satte vi igång smörgåsgrillen och gjorde toast (med hamburgaredressing på ofc ♥). Efter den delikata toasten spelade vi singstar, först massor av tråkiga rockballader och poplåtar, sedan satte jag och Alida i High School Musical-skivan. De andra tröttnade efter första låten, så vi satt kvar ensamma tillslut och sjöng igenom varje hsm låt. I ♥ HSM.

Och ang. hovfjället. Efter lite tjat från Malin bestämde jag mig för att åka med. Lite spontant och impulsivt, men det blir nog bra. HAHA, föresten, gubben jag ringde och bokade in mig till heter Pertti. JA, PERTTI!
Vem heter Perrti? HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0