in my mind

Halli hallå!
Här kommer en liten lista med torsdagstankar.

- Vädret! Idag var det soligt och varmt i Göteborg och jag blev SÅ taggad på att ha skinnjacka imorgon. När jag kom till Jonslund var det desvärre blåsigt och kallt, så skinjackan får nog hänga kvar i garderoben lite till.

- Spanskaprovet. Det var svårt (!)

- Vi har inte en endaste liten läxa eller prov tills imorgon. Det är så gött!

- VART KAN MAN KÖPA EN BIKINI SÅHÄR ÅRS?! Jag var på stan idag och letade överallt efter en bikini men hittade inte en enda. Men jag såg Elin Klings kollektion för HM, synd att allt bara finns kvar i storlek 44 typ. Jag gillade skinnkavajen (y)

- På tal om Elin Kling, hennes boyfriend är ju så jäkla snyyyyyyyggg!

- Nu är Elin och mamma i London. Och jag är här. Så orättvist det kan vara.

Nu ska jag njuta av att inte plugga. AAAAAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0