du min vän i livet

Vilken underbar kväll!
Jag mötte upp Malin i nordstan efter skolan och vi gick och kikade lite i affärerna. Sedan åkte jag med henne hem till Nossebro, vi fick en idé om att åka till kronan, men efter erfarenheter sedan förra gången kom vi fram till att det var nog bäst att stanna hemma.
Vi gick till Calzone och träffade Glenn och Viktor som jag inte träffat på evigheter. Där satt vi ett tag och vi åt en goo kebabtallrik som kittlade skönt i kistan. Sedan gick vi alla hem till Malin och spelade biljard och lyssnade på hits for kids. Drog även igång en singstar-turnering och jag var ju köngen själv. Vann såklart över ALLA! Spöade Malin speiellt mycket på High school musical låtarna. Moahaha.

På väg hem pratade jag med mamma och Stina i London. Är ju inte alls avundsjuk. Vill ju inte alls vara med dem och shoppa på oxford street. Låter ju dötrist!

Jajaja, nu ska jag nog ringa min man och sedan slagga. En storslagen morgondag väntar!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0