-3

Man kan ju tycka att jag borde lärt mig en läxa när det gäller att börja med grejer i tid, men tydligen förstår inte min lilla hjärna att det inte går att börja med en uppsats kvällen innan den ska in.

Jag bestämde mig för att inte gå ut och springa idag. Men det är okej med tanke på det fruktansvärda vädret. Det suger!
Dagarna går så himla segt nu. Det är jättelångsamt i skolan utan Felicia, Hanna och Robin. Var och fikade med Rebecka och Daniella efter skolan på Condeco. Deras muffins ♥ MIG!

Jaja, ska ta tag i mitt svenskaarbete. Adjöss


Kommentarer
Postat av: hanna

shit pomfritt va duktig du e som springer!

saknar dig hannibanni:( <3

2011-02-11 @ 15:30:31
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0