Har sett allt från båda sidor nu

Snart är detta året slut, ska bli så skönt att slippa det här skitåret. Jag vill ha en nystart 2012 och jag ska verkligen kämpa för att må bättre. Och det måste bli bättre, det kan bara bli bättre.
Tänkte göra en summering av 2011 - skitåret. Här kommer en lista, pass opp!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jättemånga saker jag inte gjort förut, men inga direkt nämnvärda

 

Har du några nyårslöften?

Ja, jag ska våga mer. Våga vara mig själv.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

 

Vilka länder besökte du?

England, Spanien och USA

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

4 juni. Den bästa dagen i mitt liv.

 

Vad var din största framgång 2011?

Har väl inte direkt gjort några stora framgångar men jag har lärt känna mig själv mycket bättre och blivit bättre på att prioritera.

 

Största misstaget?

Har väl inget specifikt, men jag har lagt ner för mycket tid och energi på vissa människor/saker

 

Bästa köpet?

Alla mina älskade skor, kan inte bestämma mig för bara ett par.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det fanns mycket som gjorde mig riktigt glad, min fina pojkvän, mina vänner, min familj och min filt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Jag kommer, Give me everything, Båda sidor nu (är såååå glad att Håkan sjöng den på slottskogsvallen, då jag verkligen fick upp ögonen för den).

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

SÅ MYCKET LEDSNARE. Detta har varit det sämsta året i världshistorien.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat. HAHA. Nej.


Favoritprogram på TV?

Halv 8 hos mig.


Det bästa med 2011?

Håkan i slottsskogsvallen, London med de bästa systrarna, Simskolan, Barcelona och New York.


Det sämsta med 2011?

Allt annat. Haha.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Öppnade presenter med Stina i skypen, sedan var jag med Pontelicious.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Har verkligen tappat min egen stil och fått någon halvtråkig stil som inte alls är jag. Ett av mina nyårslöften är att våga leva ut mer, och våga klä mig i kläder som jag tycker är snygga.

 

Den bästa nya personen du träffade?

Jag träffade faktiskt väldigt få nya människor, men de bästa nya jag träffade är nog alla som var med i Barcelona.


Kommentarer
Postat av: becka girl

Miss you hanna girl<3

2011-12-30 @ 02:13:49
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0