TIONDE DECEMBER

Idag var det tänkt att jag skulle plugga matte hela dagen, men riktigt så blev det inte...Pappa frågade nämligen imorde om jag ville följa med honom till Trollhättan, för han skulle köpa en grej till Elin, och som den snälla dotter jag är följde jag med honom och tänkte att det inte kunde ta mer än en och en halv timme. Kan ni gissa hur länge vi var i Trollhättan? I FEM TIMMAR!
Ja, så där var min pluggtid som bortblåst. Men jag är nöjd iallafall för jag fick köpt väldigt fina grejer. Dessvärre inga julklappar. He he he.
Föresten, mamma gav mig en helt MAGISK kräm häromdagen till mina armbågar och hälar och de är nästan helt babylena nu, yeeeehaaaaa!
Nu ska jag kolla på Nobelbanketten, det ska bli så kul!!!1 Nobeldagen är ju en av årets roligaste dagar, åh vad jag älskar att sitta och titta på alla de fina klänningarna.
Bye bye kebaben!

Ps. Hur nice är det inte att snön är borta?! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0