Tuesday - two day

Efter en del tjat från mina ca tre bloggläsare ska jag nu försöka ta tag i bloggen igen. Så here we go!1!1!
Idag hade vi fysikprov som gick åt skogen. Jag avskyr fysik och kan just nu inte komma på NÅGOT värre än fysik. Jag tror att jag bestämt mig för att inte läsa fysik b. Det är för töntigt för mig som är så cool.
Efter fysikprovet åkte vi till Max för att fira att vi hade haft fysikprov. Vi bara mölade hambörgare och det var såå göttigt! Efter några timmar på Max for vi hem och väl hemma började jag rensa min garderob. Denna veckan råder en mycket olycklig stämning i familjen Johansson, Halv åtta hos mig har ersatts av handbolls-vm. Haha. I vår familj finns det inget klockslag som heter 19.30 eller halv åtta. Det heter halv åtta hos mig. Varje kväll ropar Stina: "FAMILJEN, NU ÄR KLOCKAN HALV ÅTTA HOS MIG!" och så rusar alla till tv-soffan och så göttar vi oss.

Så. Nu är det bloggat så det räcker och blir över. Man kan ju inte få för mycket på samma gång.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0