Coolast i kommun'

Idag har jag och Stina påbörjat bygget av det omtalade pepparkakshuset. I år blir det ett slott, och om jag får säga det själv är det nog det bästa vi någonsin gjort. Inte för att det står upp ännu, men tro mig när jag säker att det kommer bli enastående.
Vi har också varit hos mormis och bakat pepparkakor, men de flöt ut och blev mer som flarn. Pepparkaksflarn. Mormor var så väldigt ledsen över de misslyckade pepparkakorna, men huvudsaken är ju smaken, och åh så goda de var.
Vi kom alldeles nyss hem, och då fick jag se en hemsk sak. Min favoritblogg (blogbywillis) lägger ner. Så sorgligt. Så många asg:s den bloggen givit mig. Livet suger.

Haha, gillar att ALLA mina blogginlägg slutar med att jag kommer fram till att livet suger.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0