Carma is a puta madre

Godkväll!
Idag hade vi terminsprov i matte c. Det gick skitdåligt.
Jag hade verkligen pluggat asmycket inför detta provet, och jag kände mig verkligen lugn och nöjd med att jag faktiskt kunde allt. Och så går provet svindåligt. Jag blev så fruktansvärt arg och ledsen att jag låste in mig på toaletten och grät en skvätt när jag lämnat provsalen.
Efter provet gick jag på stan en liten sväng och shoppade, och det fick mig knappast att må bättre.
Nåväl. När jag kom hem var jag så trött på livet att jag lade mig och sov en stund, och när jag vaknat upp gick jag till mormor för att låna en engelska-bok som jag ska ha redovisning om. Så nu ligger jag och förbereder mig (googlar) för redovisningen imorgon, och nu upptäckte jag ett litet problem som är ganska stort. Bokjäveln är skriven 1952. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0