Bra dag!

Åh vilken bra dag detta blev!
Skolan var okej, och min engelskaredovisning gick bra.
Efter skolan åkte jag till Nossebro till Malin, där Alida också var. Vi hade det så mysigt hela eftermiddagen, och vi åt värmda chokladbollar på cross, så mömsigt.
När jag kom hem vankades det tacos. Alltså det är ju helt sinnessjukt vad gott det är med tacos? Finns det något godare?
Hehe, nu ska jag kolla på Expedition Julklapp och sen Paradise Hotel. Sen ska jag baka en liten kaka till imorgon.

Är himla glad idag, och jag är så himla glad för det. Idag är första dagen på jag vet inte hur länge som jag faktiskt känner mig glad. Tror att senast jag var glad var när vi var i New York, och det var ju ett tag sedan, så det var på tiden att gladheten kom fram idag.

Här är några glada bilder:




Åh, sommar!

Adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0